http://www.AutoDoc.SE

Vart tävlar/tränar folk i sverige?

Home 1 Forum Allmänt Banor, åkning & arrangemang Vart tävlar/tränar folk i sverige?

Detta ämne innehåller 7 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Ola 3 veckor sedan.

• Författare

Alex
    Forumledare

En spin-off från: Varför vågar folk inte tävla!

Var tränar ni idag? Mattias från skövde undrar.
    Jag var i mohilm häromveckan, hårt som fan dock!

Mattias
    Deltagare

Vad kostar det att köra i Moholm? Vem är det som har hand om det?  Öppet på helgerna?

Alex
      Forumledare

300:- per gång, plus aspen bensin om du inte har egen aspen med dig. Öppet lördagar och söndagar tror jag. Vi kör med knattecyklarna. I lördags var det 9-13.

KJansson
    Moderator

Jag kör i Göteborgsområdet. Huvudsakligen i Stenungsund och Hisingen men åker ofta en bit om det blir några träffar där jag kan komma!

Mattias
    Deltagare

Bosse.

Tack för tipset. 🙂 Åker du mycket i moholm?

BoKaj
    Deltagare

Mattias

Nä. Åker inget alls nu men tänkte börja åka lite i sommar. Troligtvis stocker om allt går som jag vill. Men åkte mycket 2006-2009.

Hildebrand-C
    Deltagare

I Östergötland har vi ett flertal banor dock kör jag personligen på vår privata som ligger mellan Linköping och Motala.

Men bra bana som är med alla dessa olika underlag. Vi är ett gäng som rustat upp banan och ska fortsätta till våren! Vi ska även ut på äventyr (hoppas Jag) att komma iväg å testa flera banor runt om! Så tipsa gärna om allt ni vet 🙂

Ola
    Deltagare

Hildebrand-C

vilka banor kan man fritidsåka med Fiddy på i Östergötland? (Bor i Linköping) och vill kunna åka själv samt ta med grabben ibland. Eller så kanske man kan få bli med och fixa med er privata bana och köra lite 😉

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Lost Password

Register

X